مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:002023-12-23سياسي

انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است


رییس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است، گفت: باید برای انتخابات 11 اسفند شورای وحدت و ائتلاف وحدت و همدلی داشته و در کنار برای انتخاباتی با شکوه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی، رییس شورای وحدت استان زنجان در دیدار اعضای شورای وحدت و ائتلاف استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفند اظهار داشت: دو انتخابات مهم و حساس در 11 اسفند در کشور برگزار خواهد شد.

رییس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است، افزود: باید برای انتخابات 11 اسفند شورای وحدت و ائتلاف وحدت و همدلی داشته و در کنار برای انتخاباتی باشکوه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور گسترده مردم تلاش کنند، تصریح کرد: باید برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دنبال کسانی باشیم که دلسوز نظام و انقلاب باشند و برای آبادانی کشور تلاش کنند.

بیگ محمدی با بیان اینکه نباید دنبال کسانی باشیم که بعد از حمایت و انتخاب به عنوان نماینده حتی تلفن ما را هم پاسخ ندهد و همه چیز را فراموش کند، تصریح کرد: باید دنبال کسانی باشیم که برای شهر زنجان تلاش و در راستای آبادانی استان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است

انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است