مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:152024-01-03سياسي

علما و سران طوایف برای آگاه سازی مردم به اهدای خون پیشقدم شوند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با حضور در سازمان انتقال خون استان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه در جریان مشکلات و روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با حضور در سازمان انتقال خون استان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه در جریان مشکلات و روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

آیت الله مصطفی محامی امروز چهارشنبه در این بازدید عنوان کرد: طبق گزارش ارائه شده از سوی مسئولان امر سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد بیماران تالاسمی را در کشور داراست و از طرف دیگر با تعداد بالای مجروحان حوادث رانندگی مواجه هستیم و لازم است مردم #اهدای_خون را به طور مستمر انجام دهند.

امام جمعه زاهدان افزود: علما، بزرگان، ریش سفیدان و سران طوایف باید برای آگاه سازی مردم پیش قدم و آن ها را به اهدای خون تشویق کنند.

آیت الله محامی اظهار کرد: مسئولان با فعال کردن تیم های سیار در تمامی شهرهای استان می توانند کمک کنند تا مردم در امر اهدای خون مشارکت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پایان این بازدید با اهدای خون خود یاری گر بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و سران طوایف برای آگاه سازی مردم به اهدای خون پیشقدم شوند

علما و سران طوایف برای آگاه سازی مردم به اهدای خون پیشقدم شوند