مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:402024-01-02سياسي

پراکنش پروژه ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است، گفت: پراکنش پروژه ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است، گفت: پراکنش پروژه ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 12 دی در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان شهر بابت تلاش های مشهود در سطح شهر، اظهار کرد: در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است.

وی افزود: تحقق بودجه شهرداری شیراز با افزایش قابل توجهی که طی دو سال گذشته تاکنون داشته نشان از تلاش جهادی و شبانه روزی این مجموعه دارد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اثر مطلوب فعالیت ها در تداوم و استمرار آن هاست، گفت: در زمینه اقدامات عمرانی باید برنامه ریزی صحیح، معقول و متعارف انجام شود.

تعریف پروژه ها نیز با امکانات و اعتبارات موجود باشد.

آیت الله دژکام همچنین پراکنش پروژه ها در کلان شهر شیراز را نشانه عدالت در سطح شهر ذکر کرد و گفت: در سطح ملی نیز تلاش دولت مبنی بر تعریف پروژه متناسب با میزان دارایی است.

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان سخنان خود تصریح کرد: کار خوب نزد خداوند ضایع نمی شود و این نقطه برتری فرهنگ ما نسبت به تمدن اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراکنش پروژه ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است

پراکنش پروژه ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است