مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:552024-01-20سياسي

اسفندماه فرصتی برای پیروزی مردم یا کاندیدا؟


تغییر نگاه از رای کاندیدا به رای مردم، رمز پیروزی مردم و حاکمیتِ مردم در انتخابات پیش رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد پولادی طی یادداشتی با موضوع اسفندماه فرصتی برای پیروزی مردم یا کاندیدا؟ آورده است: سالیان سال است که رفتارهای انتخاباتی به سمت و سویی رفته که بعضی از تصورهای غلط در بین مردم رواج پیدا کرده، از جمله این تصور ها این است که می گوییم (فلان کاندیدا رای دارد) و به گونه ایی القا شده است که گویی فلان کاندیدا یک صندوق چند هزار رایی بدون نیاز به رای مردم در اختیار دارد اما در واقع هیچ کاندیدایی بیشتر از یک رای ندارد و اکثریت آرا در اختیار مردم است و تصمیم گیرندگان و تعیین کننده اصلی در هر دوره انتخابات مردم هستند.

  کافی است مردم به جای گلایه از نمایندگان در پای صندوق ها نشان دهند که اگر از عملکردی ناراضی هستند به افراد جدید رای دهند تا هیچ نماینده ای خود را در برابر مردم ارباب نداند و همیشه برای خواست مردم تلاش کند، اینگونه است که خواهید دید هیچ نماینده ای خود را ایمن نمی داند و برای احقاق حقوق مردم تلاش خواهد کرد.

   هر گاه مردم بر این باور باشند که هیچ کاندیدایی ذاتا رای ندارد مگر با تصمیم، اراده و رای مردم آن گاه انحصار قدرت شکسته و مردم در جایگاه واقعی تصمیم سازی و قدرت واقعی خود جای خواهند گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفندماه فرصتی برای پیروزی مردم یا کاندیدا؟

اسفندماه فرصتی برای پیروزی مردم یا کاندیدا؟