مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:112023-12-26سياسي

وزیر کشور: 4 مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را برقرار می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح سه شنبه 5 دی ماه 1402 در نشست تخصصی انتخابات که در برج میلاد و با حضور مدیران اجرایی انتخابات استان تهران برگزار شد با اشاره به مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: مقاومت مردم غزه در این برهه تاریخی بی سابقه است و جنایات رژیم صهیونیستی نیز در عمری که البته سراسر قتل و کشتار است، نیز تا امروز به این شکل نمایان نشده بود.

وی با بیان اینکه در این جریانات آمریکا نیز سخن امام خمینی(ره) را تأیید و شیطان بزرگ بودن خود را به نمایش گذاشف تصریح کرد: حتی خون کودکان و زنان و مادران در غزه نیز نتوانست وجدان آنها را بیدار کند و می بینیم با آتش بس در غزه مخالفت می کنند و آن را وتو می کنند.

وزیر کشور افزود: تظاهراتی که امروز انجام میشود نشان دهنده تنفر مردم از رژیم حاکم، که به نام دموکراسی دروغین و غیرواقعی سرکار آمده است.

بدترین جنایات را انجام میدهد در عین حال از انسانیت دم میزند، لذا این موکراسی که می گویند یک دروغ بزرگ است.

وحیدی بیان کرد: وقتی از مردم سالاری صحبت می کنیم، انتخابات ما که در واقع شکل دهند مردم سالاری و جمهوریت است با آنچه که در غرب به نام دموکراسی در غرب وجود دارد ماهیتا متفاوت است، ما یک مردم سالاری اخلاقی و انسانی، دینی داریم، مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: 4 مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را برقرار می کنیم

وزیر کشور: 4 مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را برقرار می کنیم