مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:052023-12-30سياسي

تقدیر مدیر حوزه های علمیه از شیخ زکزاکی


آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در دیدار شیخ زکزاکی، عالم برجسته نیجیریه، از تلاش ها و مجاهدت های این روحانی مجاهد برای گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب و گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی در نیجریه تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار شیخ زکزاکی گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اسلامی نیجریه ارائه داد و مسائل جهان اسلام و آفریقا مورد گفتگو قرار گرفت.

وی رمز موفقیت جنبش اسلامی و تحولات فرهنگی نیجریه و آفریقا را الگوگرفتن از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دارد و برای سربلندی و توفیق بیش ازپیش ایشان دعا می کنیم.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه هم در این دیدار از تلاش ها و مجاهدت های شیخ زکزاکی برای گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب و گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی در نیجریه تقدیر کرد و با آرزوی سلامت و موفقیت برای او، اظهار امیدواری کرد که دولت نیجریه همکاری های لازم را انجام دهد و به ارواح شهدای اسلام، مقاومت اسلامی، غزه قهرمان و نیجریه به ویژه ارواح پاک فروزان و منسوبان شهید ایشان درود فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مدیر حوزه های علمیه از شیخ زکزاکی

تقدیر مدیر حوزه های علمیه از شیخ زکزاکی