مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:002023-12-30بين الملل

وال استریت ژورنال: 70 درصد خانه های غزه ویران شده است


روزنامه «وال استریت ژورنال» با استناد به تصاویر ماهواره ای و کارشناسان آمریکایی گزارش داد که 70 درصد از خانه های نوار غزه آسیب دیده یا به طور کامل ویران شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اضافه کرد که این ویرانی گسترده بر غیرنظامیان بی گناه که در این منطقه محاصره شده زندگی می کنند، تاثیر گذاشته است.

وال استریت ژورنال با اشاره به اینکه غزه به اقدامات بشردوستانه فوری نیاز دارد، تحقیقات بین المللی برای ارزیابی میزان خسارات و تخلفات رخ داده توسط رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز به غزه را ضروری دانست.

این روزنامه نوشت که 29 هزار بمب و گلوله سنگین تا نیمه ماه دسامبر کنونی روی نوار غزه ریخته شده است و ویرانی وارد شده به غزه در سطح خسارت های وارده به آلمان در جنگ جهانی دوم است.

گزارش جدید وال استریت ژورنال درباره نابودی 70 درصدی منازل مسکونی ساکنان غزه در حالی است که پیشتر این روزنامه آمریکایی فاش کرده بود که واشنگتن از آغاز جنگ علیه غزه دستکم 100 بمب سنگین موسوم به بمب های سنگرشکن در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشته بود که انتقال بمب سنگرشکن BLU-109 با وزن دو هزار پوند با 15 هزار بمب از انواع دیگر و 57 هزار گلوله توپ به ارزش صدها میلیون دلار همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: 70 درصد خانه های غزه ویران شده است

وال استریت ژورنال: 70 درصد خانه های غزه ویران شده است