مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:362024-01-04دانش

افزایش شهریه در دانشگاه آزاد کمتر از نرخ تورم است


قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افزایش شهریه ها در این مرکز دانشگاهی، کمتر از نرخ تورم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، علی سروری مجد امروز در حاشیه نشست علما و دانشگاهیان تایباد و هرات در مرز دوغارون، اظهار کرد: با افزایش تورم سالیانه در کشور، افزایش شهریه ها طبیعی است و اکنون افزایش شهریه های دانشگاه آزاد اسلامی کمتر از نرخ تورم است.

وی افزود: میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه نیز بیشتر از افزایش شهریه ها در 1402 بوده و این کسری با جذب دانشجویان بیشتر جبران می شود.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در تمام واحدهای سراسر کشور، از 100 هزار تا 200 هزار نفر رشد دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به پارسال داشته ایم.

سروری مجد بیان کرد: دانشگاه آزاد در برخی واحدها نیز با صندلی خالی مواجه است و برای رفع این موضوع، رشته محل ها را میان واحدهای مختلف جابجا کردیم؛ بطوریکه در خراسان رضوی فقط 500 رشته محل جابجا شده است.

وی تصریح کرد: در واحدهایی که کلاس درس یک رشته خالی مانده است، آن رشته را به واحدی دیگر منتقل می کنیم و حتی با استقبال متقاضیان روبرو می شود.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دفاتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد در 4 سال گذشته از 3 دفتر که در شهرستان های تایباد، خواف و تربت جام افتتاح شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهریه در دانشگاه آزاد کمتر از نرخ تورم است

افزایش شهریه در دانشگاه آزاد کمتر از نرخ تورم است