مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:302024-01-08سياسي

آزاده فر «رویکردهای نوین اتنوموزیکولوژی ایران» را بررسی کرد


دومین نشست پژوهشی مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران عصر روز گذشته (17 دی ماه) با سخنرانی دکتر محمدرضا آزاده فر و با موضوع رویکردهای نوین در مطالعات اتنوموزیکولوژی ایران برگزار شد.

- آزاده فر رویکردهای نوین اتنوموزیکولوژی ایران را بررسی کرد دومین نشست پژوهشی مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران عصر روز گذشته (17 دی ماه) با سخنرانی دکتر محمدرضا آزاده فر و با موضوع رویکردهای نوین در مطالعات اتنوموزیکولوژی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دکتر محمدرضا آزاده فر که سخنرانی خود را با موضوع رویکردهای نوین اتنوموزیکولوژی ایران ارائه داد، در ابتدای سخنانش گفت: سخنان امروز بنده چندان جنبه عمومی ندارند و بیشتر مورد توجه متخصصین خواهد بود.

این استاد دانشگاه و اتنوموزیکولوگ بخشی از سخنان خود را به مقوله ظهور مکتب کلن در ایران اختصاص داد و اظهار کرد: با شروع فعالیت های محمدتقی مسعودیه و یوزف کوکرتز در ایران عرصه برای ورود رویکردهای مطالعاتی مکتب آلمان به ویژه کلن در ایران فراهم آمد.

او بخشی از سخنانش را به برهه تاریخی کم فروغ شدن مطالعات اتنوموزیکولوژی در ایران اختصاص داد و گفت: انتشار کتاب زنده یاد محمدتقی مسعودیه نیز در این مسیر بسیار راهگشا بود و با شروع فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاده فر «رویکردهای نوین اتنوموزیکولوژی ایران» را بررسی کرد

آزاده فر «رویکردهای نوین اتنوموزیکولوژی ایران» را بررسی کرد