مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:052024-01-19سياسي

طالبان: نمایندگی های سیاسی افغانستان در 17 کشور باز است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر طالبان در مراسم فارغ التحصیلی شماری از دانش آموختگان یک مدرسه دینی در «ارگ» سیاست خارجی طالبان را موفق خواند و تأکید کرد کابل با کشور های همسایه، - معاون سیاسی نخست وزیر طالبان اظهار داشت مراودات گسترده کشور های جهان با کابل به معنی رسمیت داشتن هیئت حاکمه افغانستان است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر طالبان در مراسم فارغ التحصیلی شماری از دانش آموختگان یک مدرسه دینی در ارگ سیاست خارجی طالبان را موفق خواند و تأکید کرد کابل با کشور های همسایه، منطقه و جهان روابط حسنه دارد و نمایندگی های سیاسی افغانستان در 17 کشور باز است.

وی افزود: اگرچه جهان به طور لفظی بیان نمی کند، اما آن ها در عمل آن امارت اسلامی را به رسمیت شناخته اند؛ باز کردن سفارتخانه ها و همچنان گمرکات و راه ها برای تاجران و تداوم تعلقات با امارت اسلامی به همین معنی است.

درحالی که بیش از دو سال از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان می گذرد، تاکنون کشوری حاکمیت آن ها را به رسمیت نشناخته است، اما طالبان با بسیاری از کشورها، به ویژه کشور های منطقه تعاملات گسترده ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: نمایندگی های سیاسی افغانستان در 17 کشور باز است

طالبان: نمایندگی های سیاسی افغانستان در 17 کشور باز است