مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:112024-01-05سياسي

کمترین اثر شرکت در انتخابات ناامیدی دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره) اظهار کرد: انسان یک شخص مسئول است و باید در بارگاه الهی پاسخگو باشد بنابراین اگر تقوا را رعایت و به مسئله مسئولیت و پاسخگو بودن توجه کنیم، انسان بهتر زندگی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی کرمان بسیار تاسف انگیز بود افزود: باید مراتب همدردی خود را با خانواده شهدا و مردم کرمان اعلام کنیم، چراکه این اتفاق باعث تاسف عمیق و شدید جامعه ما شد و بزرگترین حمله تروریستی به صورت انتحاری پس از انقلاب به حساب می آید.

امام جمعه همدان  با بیان اینکه شماری از زنان و کودکان در این حادثه تروریستی مظلومانه به شهادت رسیدند تصریح کرد: این جنس از اقدامات تروریستی تفکر را ماندگارتر می کند به تعبیری آنچه برای دشمن خطر دارد مکتب، تفکر و اندیشه است، نه فرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند من هم اگر از دنیا بروم اتفاقی رخ نمی دهد چراکه آنچه در جامعه ایرانی و در انقلاب اسلامی حرکت ایجاد کرده است تفکر ناب اسلامی بوده است و نه فرد.

شعبانی با تاکید بر اینکه مکتب الهی مانند مکاتب بشری نیست خاطرنشان کرد: در مکاتب بشری کشته شدن افراد ضعف ایجاد کرده و باعث اضمحلال بشری می شود اما در مکتب الهی شهادت باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین اثر شرکت در انتخابات ناامیدی دشمنان است

کمترین اثر شرکت در انتخابات ناامیدی دشمنان است