مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13سياسي

برگزیدگان دومین دوره «جایزه علمی عبیدی» معرفی شدند


دومین دوره جایزه علمی عبیدی در راستای توسعه دانش و پژوهش­های نوآورانه، توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی به عنوان عضوی از گروه کوبل برگزار شد و از برگزیدگان آن طی مراسمی در روز پنجشنبه مورخ 21 دی ماه 1402 تقدیر گردید.

- دومین دوره "جایزه علمی عبیدی" در راستای توسعه دانش و پژوهش­های نوآورانه، توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی به عنوان عضوی از گروه کوبل برگزار شد و از برگزیدگان آن طی مراسمی در روز پنجشنبه مورخ 21 دی ماه 1402 تقدیر گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت داروسازی دکتر عبدی، این رویداد به صورت سالیانه و در جهت معرفی و توانمندسازی ظرفیت های علمی جامعه پزشکی ایران در مسیر نوآوری است که با هدف بهبود کیفیت زندگی انسان ها به عنوان ماموریت گروه کوبل، برنامه ریزی و اجرا می شود.

در این مراسم نیما برارجانیان مدیر ارشد اجرایی گروه کوبل گفت: جایزه علمی عبیدی فرصتی است برای توانمند سازی، تشویق و معرفی دانشمندان جامعه پزشکی کشور.

در این راه الهام بخشی پژوهشگران نخبه و جوان، گام جدی برای ایجاد راهکارهای بلندمدت با ارزش ماندگار در مسیر سلامت مردم کشور خواهد بود اولین دوره جایزه علمی عبیدی در سال گذشته، با تمرکز بر کنترل و مدیریت بیماری دیابت و با هدف بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به دیابت برگزار شد درسال جاری، با توجه به اهمیت مدیریت و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین دوره «جایزه علمی عبیدی» معرفی شدند

برگزیدگان دومین دوره «جایزه علمی عبیدی» معرفی شدند