مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:452023-12-26سياسي

مقدمات جشن با شکوه ولادت حضرت فاطمه(س) در شهر فراهم شود


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت برگزاری جشن باشکوهی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر گفت: فراهم کردن مقدمات این جشن باشکوه و حضور مردم در جشن یک تودهنی به دشمنان خواهد زد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت برگزاری جشن باشکوهی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر گفت: فراهم کردن مقدمات این جشن باشکوه و حضور مردم در جشن یک تودهنی به دشمنان خواهد زد.

آیت الله فلاحتی امروز، چهارم دی ماه در نشست هماهنگی برای برگزاری جشن میلاد فاطمه اطهر(س) اظهار کرد: احکام اسلام همه مسائلی که با سلامتِ بشر در ارتباط است را بیان و تشویق کرده است.

وی با اشاره به اهمیت شادی و حزن در اسلام افزود: کتاب های متعددی درباره شادی اسلامی وجود دارد که می توان آن ها را مطالعه کرد و نشان می دهد که دین مبین اسلام به هر دو مقوله شادی و حزن توجه کرده است ؛ هیچ دینی به اندازه اسلام، به مسئله اعتدال در حزن و شادی توجه نکرده، در روایات گفته شده که هنگام غذا خوردن هم نباید زیاد محزون و یا شاد باشیم.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه توجه اسلام به مسئله حزن و شادی در راستای تعالی انسان است، گفت: برخی رسانه های غربی فاسد، مسلمانان را متهم به عدم شادی و نیایش می کنند در حالی که از اسلام شیعی چیزی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات جشن با شکوه ولادت حضرت فاطمه(س) در شهر فراهم شود

مقدمات جشن با شکوه ولادت حضرت فاطمه(س) در شهر فراهم شود