مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:302024-01-14اجتماعي

تغییر کاربری نمازخانه در مدارس ممنوع است


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تمام نمازخانه هایی که به عنوان کارگاه، آزمایشگاه یا کلاس درس استفاده می شد دوباره به حالت نمازخانه برگشته و طبق بخشنامه ای که به مدارس استان ارسال شده تغییر کاربری نمازخانه ها ممنوع است .

- یونس اروجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در دوره جدید معاونت پرورشی و فرهنگی بخشنامه ای تحت عنوان طرح جامع فراگیر پرورشی به تمام مدارس کشور ابلاغ شد که ذیل آن پنج محور معرفی شد که در محور ایمان مهم ترین اقدام، برگزاری نماز جماعت در سطح مدارس سراسر کشور است.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در ابتدای سال تحصیلی، قبل از بازگشایی مدارس بخشنامه ای با عنوان تمهید معنوی به مدارس ابلاغ شده که ضروری است مدیران نماز جماعت را در مدارس استان برگزار کنند.

وی ادامه داد: امسال درج زنگ نماز در برنامه آموزشی مدارس به عهده مدیر مدرسه است که با توجه به شرایط بومی از نظر ساعت حضور سرویس مدارس در مدرسه و فرهنگیان و کادر آموزشی ساعت زنگ نماز پیش بینی می شود.

اروجی بیان کرد: همه نمازخانه هایی که به عنوان کارگاه، آزمایشگاه یا کلاس درس استفاده می شد دوباره به حالت نمازخانه برگشته و طبق بخشنامه ای که به مدارس سراسر استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری نمازخانه در مدارس ممنوع است

تغییر کاربری نمازخانه در مدارس ممنوع است