مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:502024-01-12سياسي

تعلل در پرداخت وام ازدواج جایز نیست / عادلانه با تمام کاندیداها رفتار شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت ترویج ازدواج جوانان، از تعلل در پرداخت وام ازدواج جوانان از سوی بانک ها انتقاد کرد و خواستار پرداخت تمام سهمیه وام های ازدواج تا پایان سال شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت ترویج ازدواج جوانان، از تعلل در پرداخت وام ازدواج جوانان از سوی بانک ها انتقاد کرد و خواستار پرداخت تمام سهمیه وام های ازدواج تا پایان سال شد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 22 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، باز هم اهمیت توجه به ازدواج جوانان و تشکیل خانواده را یادآور شد و گفت: حدود 14 میلیون جوان در سن ازدواج داریم و اگر غفلت کنیم سن این جوانان از سنی که اوج جوانی و نشاط است، می گذرد و نسلی که از آن ها پا می گیرد نسل ضعیفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موضوع هم در تجارب علمی وجود دارد و هم در روایات اسلامی گفت: اگر نسل سالم ایرانی ، پرتحرک و بانشاط می خواهیم، باید جوانان در آغاز جوانی صاحب فرزند شوند اما اگر سن از حدودی رد شد، آن نسلی که تولید می شود دیگر توانمندی و نشاط لازم را ندارد بنابراین باید تلاش کنیم تا سن ازدواج پایین بیاید و جوان ما بتواند در آغاز سنین جوانی ازدواج کند تا نسل سالم بعدی جایگزین نسل فعلی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در پرداخت وام ازدواج جایز نیست / عادلانه با تمام کاندیداها رفتار شود

تعلل در پرداخت وام ازدواج جایز نیست / عادلانه با تمام کاندیداها رفتار شود