مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:252024-01-20اقتصادي

آمار شهردار تهران در خصوص آسفالت ریزی


شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری آسفالت را با کیفیت ویژه تولید می کند، گفت: امروز اعلام می کنیم که کار خود را درخصوص برنامه آسفالت ریزی امسال انجام داده ایم و در پایان سال از میزان پیش بینی شده عبور خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی در آیین افتتاحیه پل مکانیزه B9 همزمان با پویش امید و افتخار با بیان اینکه ما حرکت اساسی را در جهت تحول در زیرساخت های اساسی، رفاه و آسایش برای مردم و گشایش در زندگی آنها هدف گذاری کرده ایم، اظهار کرد: مدیریت شهری دوره ششم این اراده را دارد که به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به مقدمه سازی برای پروژه تونل شهید متوسلیان خاطرنشان کرد: امسال بودجه ما در بخش فنی و عمرانی سه هزار و 300 میلیارد تومان بود و در متمم بودجه که در حال بررسی در شوراست، این بودجه هشت هزار و 500 میلیارد تومان است.

  زاکانی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از ابتدای سال افقی را برای ما روشن کرد، یادآور شد: رشد فوق العاده بالایی در متمم نسبت به اصل بودجه عمرانی پیشنهاد شد.

وی با اشاره به وجود 110 میلیون مترمربع معبر در تهران، گفت: اگر سالیانه 10 درصد معادل 11 میلیون تن آسفالت ریزی صورت بگیرد، باید یک میلیون و 700 هزار تن آسفالت توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار شهردار تهران در خصوص آسفالت ریزی

آمار شهردار تهران در خصوص آسفالت ریزی