مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:502023-12-25اجتماعي

ریزگردها و مدارسی که یکی پس از دیگری تعطیل می شوند


بار دیگر طی روزهای اخیر شهرهای مختلفی در خراسان رضوی با معضل ریزگردها همچنان دست و پنجه نرم کردند، این معضل به حدی در برخی شهرهای استان از جمله سرخس، - ایسنا/خراسان رضوی بار دیگر طی روزهای اخیر شهرهای مختلفی در خراسان رضوی با معضل ریزگردها همچنان دست و پنجه نرم کردند، این معضل به حدی در برخی شهرهای استان از جمله سرخس، فریمان، درگز و تعدادی دیگر بالاست که بالاجبار برای حفظ سلامتی دانش آموزان مجبور به تعطیلی مدارس شده اند.

در درگز نیز با تصمیم ستاد مدیریت بحران مدارس ابتدایی شهر درگز و بخش های لطف آباد و چاپشلو در نوبت صبح به دلیل افزایش ذرات گرد و خاک غیر حضوری شدند.

فریمان هم به ناچار تمامی مقاطع تحصیلی خود را در نوبت عصر به دلیل افزایش وزش باد و گرد و خاک تعطیل نمود و دانش آموزان مجبور شدند آموزش را به صورت غیرحضوری دنبال کنند.

فریمان دچار خشکسالی بسیار شدید رییس اداره هواشناسی فریمان در همین خصوص به ایسنا گفت: از صبح امروز وزش باد شدیدی را در شهرستان داشتیم به طوری که تاکنون بیشترین وزش باد ثبت شده 24 متر بر ثانیه برابر با 86 کیلومتر بر ساعت بوده است.

سیدعلی مروت با اشاره به اینکه در برخی ساعات دید افقی به کمتر از 50 متر نیز رسیده است، اظهار کرد: براساس اعلام مرکز پیش بینی هوا سامانه تا عصر امروز نیز در شهرستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگردها و مدارسی که یکی پس از دیگری تعطیل می شوند

ریزگردها و مدارسی که یکی پس از دیگری تعطیل می شوند