مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 05:252024-01-20ورزشي

زیرساخت های لازم برای المپیکی شدن ایران در اسکیت برد فراهم نیست


رییس فدراسیون اسکیت با بیان این که کسب سهمیه المپیک پاریس در اسکیت برد سخت است، گفت: با توجه به فراهم نبودن زیرساخت ها، کسب سهمیه در اسکیت برد برای دومین بار بعید به نظر می رسد.

- رییس فدراسیون اسکیت با بیان این که کسب سهمیه المپیک پاریس در اسکیت برد سخت است، گفت: با توجه به فراهم نبودن زیرساخت ها، کسب سهمیه در اسکیت برد برای دومین بار بعید به نظر می رسد.

مجید هنرجو در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب سهمیه المپیک در رشته اسکیت برد دارید، اظهار کرد: با توجه به اینکه اسکیت برد یک رشته نوپا در ایران است و دوره قبل نیز که برای اولین بار اسکیت برد مجوز حضور در المپیک را پیدا کرد متاسفانه موفق به کسب سهمیه نشدیم.

البته الان اظهارنظر درباره کسب سهمیه المپیک برای دومین دوره حضورمان زود است.

هر چند برنامه ریزی فدراسیون برای کسب سهمیه است اما چون زیرساخت ها فراهم نیست بعید می دانم که در این دوره نیز بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی گفت: با توجه به اولین حضور در بازی های آسیایی هانگژو و کسب مدال نقره در این رویداد مهم برای نخستین بار، در حال حاضر اسکیت در شرایط مطلوبی قرار دارد و تلاشمان بر این است که برای آینده اتفاقات بهتری را از لحاظ نتیجه گیری رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای المپیکی شدن ایران در اسکیت برد فراهم نیست

زیرساخت های لازم برای المپیکی شدن ایران در اسکیت برد فراهم نیست