مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:062024-01-15فرهنگي

نشر معارف و فرهنگ قرآنی به صورت محله محور انجام شود


مدیر موسسه قرآنی در ازنا به ضرورت نشر معارف و فرهنگ قرآنی به صورت محله محور توجه داد و گفت: لازم است تا مربیان و استادان کاربلد و بااخلاق قرآنی محله به محله بگردند و علاقمندان و بویژه کودکان و نوجوانان را با زبان شیرین معارف الهی آشنا کنند.

- زهرا فتاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که از شهرستان ازنا استان لرستان به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف راه یافته بود، اظهار کرد: این سومین باری بود که توفیق حضور در مسابقات معارفی قرآن را داشتم، ضمن آن که در این سه بار حائز رتبه هایی در شهرستان و یا استان شده ام.

وی با اشاره به این که پیگیری فعالیت های فرهنگی و قرآنی به زندگی انسان برکت می دهد خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سایه قرآن به آرامش عجیبی دست پیدا کرده ام، تا آن جا که این آرامش حتی برای دیگران نیز قابل درک است و به بنده می گویند خوش به سعادتت که چنین آرامشی داری.

او که اکنون مدیر یک موسسه قرآنی در شهرستان ازناست افزود: بنده در زمانی که با قرآن مأنوس نبودم، این آرامش را هم اصلا نداشتم، به هر حال تردیدی ندارم که قرآن می تواند نگاه همه را به زندگی تغییر دهد و به ما بیاموزد که باید قدردان فرصت عمر باشیم و قدر تک تک ثانیه های زندگی را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر معارف و فرهنگ قرآنی به صورت محله محور انجام شود

نشر معارف و فرهنگ قرآنی به صورت محله محور انجام شود