مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:502024-01-14اجتماعي

احتمال وقوع بهمن در استان های شمالی و غربی/ آماده باش هلال احمر در 11 استان


با توجه به هشدار وقوع کولاک برف و احتمال رخداد بهمن امدادگران جمعیت هلال احمر در 11 استان کشور، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

  - با توجه به هشدار وقوع کولاک برف و احتمال رخداد بهمن امدادگران جمعیت هلال احمر در 11 استان کشور، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

  رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به کولاک برف و احتمال وقوع بهمن، از آماده باش امدادگران در 11 استان کشور، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودی با اشاره به هشدار هواشناسی، گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن، در روز یک‎شنبه، در استان های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران، پیش بینی شده است.

وی افزود: براین اساس، با توجه به هشدار وقوع کولاک برف و احتمال رخداد بهمن امدادگران جمعیت هلال احمر در 11 استان کشور، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

  محمودی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، به هم وطنان توصیه می شود که نکات ایمنی لازم برای تردد در جاده ها و صعودهای کوهنوردی را رعایت کرده و قبل از تردد از وضعیت راه ها اطلاع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع بهمن در استان های شمالی و غربی/ آماده باش هلال احمر در 11 استان

احتمال وقوع بهمن در استان های شمالی و غربی/ آماده باش هلال احمر در 11 استان