مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 00:152024-01-19سياسي

مخبر برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد عازم اوگاندا شد


معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد دقایقی قبل (بامداد شنبه) با بدرقه رسمی رییس دفتر رییس جمهور تهران را به مقصد کامپالا ترک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد دقایقی قبل (بامداد شنبه) با بدرقه رسمی رییس دفتر رییس جمهور تهران را به مقصد کامپالا ترک کرد.

مخبر پیش از عزیمت در جمع خبرنگاران، سخنرانی در اجلاس سران جنبش عدم تعهد و تشریح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوعات مختلف به ویژه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را از جمله اهداف اصلی این سفر عنوان کرد و با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس و گردهمایی سران کشورهای در حال توسعه بویژه بعد از تحولات غزه و یورش بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به این منطقه، تصریح کرد: انتظار جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی و مستقل از خروجی این نشست هماهنگی و همگرایی بیشتر برای توقف جنگ و فشار بر روی رژیم صهیونیستی برای پایان بخشی به سیاست نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه است.

وی همچنین ملاقات و رایزنی های متعدد با سران و مقامات ارشد کشورهای در حال توسعه در حاشیه این اجلاس و تلاش در جهت کنترل اوضاع منطقه، رایزنی در جهت تعمیق مناسبات دو یا چند جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد عازم اوگاندا شد

مخبر برای شرکت در اجلاس جنبش عدم تعهد عازم اوگاندا شد