مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:152023-12-29ورزشي

تعطیلی تیم ملی/ درآمدزایی اولویت نخست ملی پوشان!


تعطیلی اردوها سبب شده تا ملی پوشان اسکواش به جای این که تمرکز خود را بر روی تمرینات معطوف کنند به فکر درآمدزایی باشند.

- سرمربی تیم ملی اسکواش گفت: تعطیلی اردوها سبب شده تا ملی پوشان اسکواش به جای این که تمرکز خود را بر روی تمرینات معطوف کنند به فکر درآمدزایی باشند.

مجید روحانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از پایان مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا که خرداد در چین برگزار شد متاسفانه از آن زمان تاکنون نه اردویی برپا شده و نه تمرینی برای ملی پوشان اسکواش داشتیم و به دلیل کمبود بودجه فدراسیون حتی امکان اعزام نفرات برتر این رشته به تورنمنت های برون مرزی وجود ندارد و همین امر سبب افت رنکینگ ملی پوشان برتر این رشته شده است.

وی از برگزاری مسابقات تیمی اسکواش قهرمانی آسیا در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: برای انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در این تورنمنت مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور را پیش بینی کردیم که سعی داریم 16 اسکواش باز برتر کشور را دعوت کنیم تا در نهایت 8 ورزشکار اعزامی در بخش زنان و مردان را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی اسکواش در پاسخ به این پرسش که وضعیت اسکواش بازان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا چگونه ارزیابی می کنید؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه با تعطیلی اردوها، ملی پوشان چون درآمدی ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تیم ملی/ درآمدزایی اولویت نخست ملی پوشان!

تعطیلی تیم ملی/ درآمدزایی اولویت نخست ملی پوشان!