مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:502024-01-10اجتماعي

همدان برفی می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: پیرو هشدار زرد تاریخ 19 دی ماه سال جاری، با تقویت سامانه بارشی طی پنجشنبه بعدازظهر و ظهر جمعه به ویژه در نیمه جنوبی استان بارش برف و باران با شدت متوسط به تناوب در گردنه ها به همراه کولاک برف پیش بینی می شود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: پیرو هشدار زرد تاریخ 19 دی ماه سال جاری، با تقویت سامانه بارشی طی پنجشنبه بعدازظهر و ظهر جمعه به ویژه در نیمه جنوبی استان بارش برف و باران با شدت متوسط به تناوب در گردنه ها به همراه کولاک برف پیش بینی می شود.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان طی روزهای پایانی هفته اظهار کرد: از بعدازظهر امروز رفته رفته با افزایش سرعت باد و وزش باد شدید می توانیم ورود سامانه بارشی به استان را شاهد باشیم.

وی افزود: بارش ها امشب در مناطقی از شمال استان به شکل پراکنده و خفیف خواهد بود و برای فردا علاوه بر اینکه شکل بارش ها از باران به مخلوط برف و باران تبدیل خواهد شد، می توانیم گستردگی بیشتری از ابر را در نقاط مختلف استان شاهد باشیم.

زاهدی با بیان اینکه از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه اوج فعالیت این سامانه بارشی در استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: بارش ها در مناطق مرتفع و گردنه ها عمدتاً به شکل برف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان برفی می شود

همدان برفی می شود