مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:352024-01-03فرهنگي

دادگاه جنایات آمریکا در فرودگاه بغداد برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر که این روز ها در کشور عراق حضور دارد، درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: - نمایش میدانی دادگاه به کارگردانی کوروش زارعی و با حضور بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون عراق، هم زمان با سال روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در فرودگاه شهر بغداد اجرا می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر که این روز ها در کشور عراق حضور دارد، درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: سیدمصطفی موتورچی نمایشنامه ای را با عنوان دادگاه نوشته است که این نمایشنامه به زبان عربی ترجمه و با حضور بهترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون عراق تمرین و تولید شده و به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، در حال اجرای آن هستیم.

در این نمایش میدانی 9 بازیگر اصلی و 30 نفر گروه حرکت از کشور عراق حضور دارند.

وی درباره موضوع نمایش میدانی دادگاه ، توضیح داد: قصه نمایش در یک دادگاه اتفاق می افتد که برای جنایات ایالات متحده آمریکا شکل گرفته است.

در این دادگاه عمو سام به عنوان نماینده آمریکا حضور دارد و مردم عراق خونخواهی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای دیگر را طلب می کنند که طی اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه جنایات آمریکا در فرودگاه بغداد برگزار می شود

دادگاه جنایات آمریکا در فرودگاه بغداد برگزار می شود