مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:412024-01-14فرهنگي

9 کودک و نوجوان مازندرانی، برگزیده نهمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی


در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 9 کودک و نوجوان مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

- ایسنا/مازندران در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 9 کودک و نوجوان مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوسالانه در مجموع 3هزار و 463 اثر در رشته های نقاشی، خوش نویسی، سفال گری و عکاسی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که از مازندران نیز 83 اثر شرکت کردند.

در رشته های خوش نویسی 22 اثر،عکاسی 10 اثر، سفال گری 20 اثر و در رشته نقاشی 31 اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شد که در نهایت 9 نفر از این هنرمندان توانستند به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شوند.

بر همین اساس؛ در بخش سفال؛ سیده مهرنوش حسینی از نکا، برگزیده نو نگاه؛ مبین رحمتی از نکا، رومینا حمزه از نکا، امیر کیوان کربلایی از بهشهر، انتخاب شدند.

در بخش خوشنویسی؛ معصومه رستمیان از پل سفید، شایسته تقدیر بخش نونهال؛ سیده ترنم حسینی از قائمشهر، شایسته تقدیر بخش نو نگاه؛ مه سیما محمدی از قائمشهر، برگزیده بخش نوجوان شدند.

در بخش شایسته تقدیرنقاشی فراگیر(افراد کم توان جسمی حرکتی) هم؛ سینا زارع هنرستان امام صادق ساری، معصومه حسین پور ایرج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کودک و نوجوان مازندرانی، برگزیده نهمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی

9 کودک و نوجوان مازندرانی، برگزیده نهمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی