مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:302024-01-08اقتصادي

استفاده از پساب تصفیه خانه های شهرک های صنعتی، یکی از راه حل های تامین آب


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اجرای طرح استفاده از پساب تصفیه خانه های شهرک های صنعتی را یکی از راه حل های تامین آب دانست و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اجرای طرح استفاده از پساب تصفیه خانه های شهرک های صنعتی را یکی از راه حل های تامین آب دانست و گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهید سلیمی در زمینی به مساحت حدود چهار هکتار و در دو مدول هر کدام به ظرفیت 2000 مترمکعب در روز اجرا شده است.

سهراب فیض زاده در کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان با اشاره به وجود 57 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان گفت: تعداد 49 شهرک و ناحیه صنعتی به مرحله بهره برداری رسیده است، چهار شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله ساخت و ساز و دارای نواقصاتی بوده و چهار شهرک و ناحیه صنعتی نیز فاقد زمین صنعتی هستند.

وی افزود: 10هزار و 484 هکتار اراضی در اختیار شهرک ها و نواحی صنعتی استان است که این مقدار 3281 هکتار مساحت زمین های صنعتی است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به مساحت 620 هکتاری شهرک صنعتی شهید سلیمی ادامه داد: این شهرک بزرگترین شهرک صنعتی فعال در شمالغرب کشور بوده و دارای فاز توسعه 407 هکتاری است که پیش بینی می شود برای 13 هزار نفر اشتغال به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب تصفیه خانه های شهرک های صنعتی، یکی از راه حل های تامین آب

استفاده از پساب تصفیه خانه های شهرک های صنعتی، یکی از راه حل های تامین آب