مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:452023-12-28حوادث

دستگیری باند سارقان حرفه ای کابل های مخابراتی در مرکز خراسان جنوبی


رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری باند سارقان حرفه ای کابل مخابراتی و برق با کشف 10 فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی، رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات از شبکه های توزیع شهری و فشار قوی در شهرستان بیرجند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

   وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی سارقان شده و همچنین کاراگاهان با اشراف اطلاعاتی، باند 3 نفره سارقان حرفه ای را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که سارقان در اظهارات خود به 10 فقره سرقت کابل های مخابراتی و برق اعتراف کردند.

  رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بازجویی های تخصصی و پلیسی از سارقان دستگیر شده، 4 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند افزود: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی در ادامه با اشاره به کشف مقادیری کابل و مس ذوب شده از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: در این رابطه نیز 4 واحد صنفی خرید و فروش ضایعات کابل های سرقتی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان حرفه ای کابل های مخابراتی در مرکز خراسان جنوبی

دستگیری باند سارقان حرفه ای کابل های مخابراتی در مرکز خراسان جنوبی