مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:552023-12-26اقتصادي

وضعیت پتروشیمی هگمتانه تعیین تکلیف شود


استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت پتروشیمی هگمتانه باید تعیین تکلیف شود گفت: مقرر شد 10 درصد بدهی این مجموعه پرداخت و باقی مانده هر سه ماه یکبار به مدت یک سال تقسیط شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن شهدای استانداری اظهار کرد: موضوع تسهیلات بانکی معوق سنوات گذشته پتروشیمی هگمتانه در این جلسه مطرح شد؛ که مقرر شد 10 درصد بدهی پرداخت و باقی مانده هر سه ماه یکبار به مدت یک سال تقسیط شود.

وی گفت: پتروشیمی هگمتانه پی وی سی گرید پزشکی تولید می کند و محصولات این شرکت قابل رقابت با محصولات خوب خارجی است.

استاندار همدان افزود: همانطور که از واحد های تولیدی حمایت می کنیم، از این واحد نیز حمایت لازم را داریم تا ظرفیت آن برای استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: برای حل مشکل تأمین خوراک پتروشیمی هگمتانه چهار جلسه با وزیر نفت و دو جلسه نیز با مدیرعامل صنایع پتروشیمی ایران داشتیم.

قاسمی فرزاد افزود: با وجود اینکه تمام شرکت های نیازمند به مواد پتروشیمی باید نیازمندی خود را از طریق بورس تأمین کنند اما مقرر شد 2 هزار تن خوراک برای پتروشیمی هگمتانه تأمین شود که یک هزار و 300 تن آن تحویل شده و واگذاری باقی مانده منتظر تأمین مالی توسط شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پتروشیمی هگمتانه تعیین تکلیف شود

وضعیت پتروشیمی هگمتانه تعیین تکلیف شود