مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:002023-12-28سياسي

65برنامه ویژه در یوم الله 9 دی در هرمزگان اجرا می شود


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای 65 برنامه در یوم الله نهم دی در سراسر هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در گفت وگو رسانه ای ضمن تشریح برنامه های یوم الله 9 دی اظهار داشت: یوم الله 9 دی سال جاری  با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام مادر و زن و روز جهانی مقاومت و در ادامه شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است.

  وی افزود: اجتماع مردمی  9 دی در  شهر بندرعباس از ساعت 9 صبح و در جوار گلزار شهدای گمنام در مسجد جامع  برگزار می شود و سخنران این مراسم نیز سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : در تمامی شهرستان های استان هرمزگان نیز اجتماع مردمی در روز 9 دی برگزار و جلسات ،نشست بصیرتی و آگاهی افزایی برای اقشار مختلف جامعه صورت می گیرد.

  حجت الاسلام ایمانی فرد  ادامه داد:   برگزاری مسابقات، برپایی غرفه های فرهنگی و نمایشگاه های مختلف، رونمایی از سرود 200 نفری  توسط دانش آموزان، حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد محله ها، کرسی های آزاداندیشی، حضور کارشناسان در صدا و سیما برای تبیین فتنه 88 و اعزام دانشجویان برای زیارت مزار حاج قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65برنامه ویژه در یوم الله 9 دی در هرمزگان اجرا می شود

65برنامه ویژه در یوم الله 9 دی در هرمزگان اجرا می شود