مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:102024-01-01سياسي

آشنایی با متهمان دادگاه منافقین/ زهره اخیانی؛ متهم ردیف پنجم


زهره اخیانی متهم ردیف پنجم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و  از مسئولان اصلی گروهک در مقطع عراق و عضو شورای رهبری منافقین است.

- آشنایی با متهمان دادگاه منافقین/ زهره اخیانی؛ متهم ردیف پنجم زهره اخیانی متهم ردیف پنجم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و  از مسئولان اصلی گروهک در مقطع عراق و عضو شورای رهبری منافقین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق کیفرخواست اعلام شده از سوی دادگاه، زهره اخیانی متهم ردیف پنجم دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین فرزند محمدحسین متولد سال 1343 از شاهرود است.

اقدامات او از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1358 با عضویت در جنبش به اصطلاح ملی منافقین و مسئولیت دانش آموزان شهرستان شاهرود آغاز می شود.

وی در سال 1360، مسئول تیم های عملیاتی دانش آموزی بوده که در همان سال نیز به همین اتهام دستگیر و پس از چند روز آزاد می شود.

نامبرده از مسئولان اصلی گروهک در مقطع عراق و عضو شورای رهبری منافقین است که علاوه بر داشتن مسئولیت در بخش های مختلف شاخه ی نظامی تشکیلات در آن مقطع به عنوان یکی از مسئولین مرتبط با نیروهای آمریکایی نیز فعالیت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با متهمان دادگاه منافقین/ زهره اخیانی؛ متهم ردیف پنجم

آشنایی با متهمان دادگاه منافقین/ زهره اخیانی؛ متهم ردیف پنجم