مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:302024-01-03سياسي

مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است


امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشور ما پیشرفت های بزرگی داشته است، گفت: مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است، دستاوردهای نظام برای جوانان بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در مراسم علمداران ولایت که در مصلی امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی 40 سال در راه خدا جهاد کرد و به فیض عظمای شهادت رسید.

وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مالک اشتر و سلمان فارسی و اویس کمتر نیست، جهاد 40 ساله او در راه خدا به فرمان ولایت فقیه برای هیچکس پیش نیامده است.

امام جمعه بروجرد گفت: سردار سلیمانی یک عارف عملی است، او از اولیاالله بود، او اشک می ریخت که با شهادت از دنیا برود، یکی از نشانه های اولیای خدا این است.

حسینی افزود: او همواره رضایت ولی فقیه را در نظر داشت، مقام حاج قاسم دست یافتنی است، او همواره در خدمت پدر و مادر و ولایت و رهبری و خدمت به مردم بود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی را دلسوزی برای مردم خدایی کرد، سردار سلیمانی زیر نظر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) تربیت یافت.

وی بیان کرد: حاج قاسم با ترک گناه، خدمت به مردم و خدمت به پدر مادر و مطیع محض ولایت بودن به درجه شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است

مشکلات کشور ما در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر است