مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:302024-01-20سياسي

دادستانی : 80 توهین کننده به شهدای واقعه کرمان، در اصفهان دادگاهی می شوند


پس از عملیات تروریستی کرمان که به شهادت بیش از 90 نفر از هموطنان مظلوم و بیدفاع منجر شد، برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتواهای خلاف واقع در برخی شبکه های اجتماعی به حرمت شکنی شهدای این واقعه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

- پس از عملیات تروریستی کرمان که به شهادت بیش از 90 نفر از هموطنان مظلوم و بیدفاع منجر شد، برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتواهای خلاف واقع در برخی شبکه های اجتماعی به حرمت شکنی شهدای این واقعه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

 دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پرونده قضایی برای 80 نفر از توهین کنندگان به مقام شهدای واقعه تروریستی کرمان در دادسرای مرکز استان تشکیل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدمحمد موسویان روز شنبه افزود: پس از عملیات تروریستی کرمان که به شهادت بیش از 90 نفر از هموطنان مظلوم و بیدفاع منجر شد، برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتواهای خلاف واقع در برخی شبکه های اجتماعی به حرمت شکنی شهدای این واقعه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

  وی اظهار داشت: اقدام این افراد از یکسو باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده های شهدا شد و از سوی دیگر امنیت روانی جامعه را مخدوش کرد و مورد هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی : 80 توهین کننده به شهدای واقعه کرمان، در اصفهان دادگاهی می شوند

دادستانی : 80 توهین کننده به شهدای واقعه کرمان، در اصفهان دادگاهی می شوند