مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:252024-01-14اقتصادي

احداث خط ریلی اینچه برون - شاهرود مهمترین مطالبه بخش خصوصی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه استان گلستان روند توسعه ای به خود گرفته است، افزود: باید به مطالبات بخش خصوصی در راستای رونق اقتصادی استان توجه ویژه شود.

- ایسنا/گلستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه استان گلستان روند توسعه ای به خود گرفته است، افزود: باید به مطالبات بخش خصوصی در راستای رونق اقتصادی استان توجه ویژه شود.

امیر یوسفی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شرایط برای توسعه استان گلستان در حوزه های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاملاً مهیاست، اظهار کرد: امروز شاهد تعامل بسیار خوب و مناسبی بین بخش خصوصی و دولت سیزدهم هستیم.

وی با بیان اینکه خط ریلی اینچه برون - شاهرود و اتصال آن به جنوب کشور یکی از مطالبات بسیار مهم بخش خصوصی است که می تواند نقش بسیار زیادی را در جابجایی کالا ایفا کند، ادامه داد: علاوه بر این و در همین راستا باید از همه ظرفیت ها برای فعال شدن منطقه آزاد اینچه برون استفاده کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به اینکه فعالان حوزه کشاورزی در گذشته یارانه بده به دولت بودند ولی تدابیر دولت دکتر رییسی سبب شده تا این حوزه جان بگیرد، خاطرنشان کرد: تصمیمات اتخاذ شده برای اخذ مالیات از کشاورزان آسیب های جدی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خط ریلی اینچه برون - شاهرود مهمترین مطالبه بخش خصوصی

احداث خط ریلی اینچه برون - شاهرود مهمترین مطالبه بخش خصوصی