مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:252024-01-02بين الملل

هنیه: حماس از تشکیل دولت وحدت ملی برای کرانه باختری و نوار غزه حمایت می کند


رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، دشمن صهیونیستی در تجاوزات خود به نوار غزه با نهایت وحشیگری همه چیز را زیر پا گذاشته است .

- رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، دشمن صهیونیستی در تجاوزات خود به نوار غزه با نهایت وحشیگری همه چیز را زیر پا گذاشته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه ، رییس دفتر سیاسی این جنبش تاکید کرد، مردم فلسطین در نوار غزه همچنان در هشتاد و هشتمین روز تجاوز نمونه هایی از پایداری و استواری را به نمایش می گذارند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، هنیه گفت: مردم ما با وجود همه دردها در نتیجه آوارگی، ویرانی ها و کشتارهایی که در معرض آن قرار دارند، مقاومت و ایستادگی خود را ثابت کرده اند.

مردم ما با وجود شکنجه ها و اعدام ها، مردم ما در قدس و کرانه باختری مقاوم و استوار خواهند ماند و مقاومت خود را تجدید خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد، مقاومت علی رغم همه تلاش های رژیم صهیونیستی برای انهدام مقاومت و بازگرداندن سربازان اسیر شده، به سرنگونی اهداف دشمن یکی پس از دیگری ادامه می دهد.

رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، حال مقاومت، رهبران و رزمندگان آن خوب است و دشمن در شرف شکست است و پیروزی نزدیک است.

هنیه تصریح کرد، مردان مقاومت تانک ها و نفربرهای اشغالگر را به تابوت های سوخته شده تبدیل کردند و اسطوره های پایداری و مقاومت در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: حماس از تشکیل دولت وحدت ملی برای کرانه باختری و نوار غزه حمایت می کند

هنیه: حماس از تشکیل دولت وحدت ملی برای کرانه باختری و نوار غزه حمایت می کند