مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:252023-12-26فرهنگي

ردیف یک استاد موسیقی برای سنتور کتاب شد/ انتشار یک آلبوم ویژه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «ردیف دوره عالی علی اکبرخان شهنازی برای سنتور» با نت نویسی و تنظیم برای سنتور حسین خواس و کوشش علی بهرامی فرد و آلبوم «ردیف میرزا عبدالله برای عود» با نوازندگی عود پژمان تدین عنوان 2 اثر جدیدی هستند که به تازگی .

- کتاب ردیف دوره عالی علی اکبرخان شهنازی برای سنتور و آلبوم ردیف میرزا عبدالله برای عود عنوان 2 اثر جدید موسیقایی هستند که به تازگی در دسترس مخاطبان و علاقه مندان موسیقی قرار گرفته اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب ردیف دوره عالی علی اکبرخان شهنازی برای سنتور با نت نویسی و تنظیم برای سنتور حسین خواس و کوشش علی بهرامی فرد و آلبوم ردیف میرزا عبدالله برای عود با نوازندگی عود پژمان تدین عنوان 2 اثر جدیدی هستند که به تازگی در فرآیند عرضه و توزیع محصولات موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

در توضیح کتاب ردیف دوره عالی اکبرخان شهنازی برای سنتور با نت نویسی و تنظیم برای سنتور حسین خواس به کوشش علی بهرامی فرد آمده است: بنا به دیدگاه بسیاری از صاحب نظران، ردیف دوره عالی استاد علی اکبر شهنازی، در کنار ردیف دوره عالی چپ کوک استاد فرامرز پایور، از غنی ترین مجموعه های تکنیکال تصنیف شده بر مبنای ردیف موسیقی دستگاهی ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف یک استاد موسیقی برای سنتور کتاب شد/ انتشار یک آلبوم ویژه

ردیف یک استاد موسیقی برای سنتور کتاب شد/ انتشار یک آلبوم ویژه