مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:302024-01-09ورزشي

پرسپولیس ناجی احتمالی عمان و برانکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  رسانه فرانسوی در گزارشی به وضعیت برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان پرداخته و آینده همکاری این سرمربی کروات در عمان را در گروی نتایج قرمزها در جام قهرمانی آسیا عنوان کرده است.

- رسانه فرانسوی به گزارش سایت قطره و به نقل ازجالبی درباره وضعیت برانکو و پرسپولیس پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  رسانه فرانسوی در گزارشی به وضعیت برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان پرداخته و آینده همکاری این سرمربی کروات در عمان را در گروی نتایج قرمزها در جام قهرمانی آسیا عنوان کرده است.

مربی که روز گذشته با هماهنگی فدراسیون عمان برای هدایت مجدد پرسپولیس مذاکره کرده است.

درحالی که شب گذشته تصاویر حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در هتل محل اقامت تیم ملی عمان منتشر شد و مدیرعامل این باشگاه در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر از مذاکره با ایوانکوویچ خبر داد و حتی مدعی شد این سرمربی کروات بحث مالی با پرسپولیس نداشته و تنها رضایت خانواده اش را شرط بازگشت به ایران اعلام کرده، روز گذشته فرانس 24 از جایگاه متزلزل این سرمربی در فوتبال عمان خبر داده است.

در این گزارش آمده: سرنوشت سرمربی این تیم، ایوانکوویچ، برجسته ترین سوژه حضور عمان در جام قهرمانی آسیا است و تمدید یا عدم تمدید قرارداد او به نتایج مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس ناجی احتمالی عمان و برانکو

پرسپولیس ناجی احتمالی عمان و برانکو