مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:302024-01-15اقتصادي

زمین چمن مصنوعی سرکان افتتاح می شود


رییس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از افتتاح فاز نخست زمین چمن مصنوعی سرکان با صرف 13 میلیارد و 500 میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محسن شایسته ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن جلسات ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری 50 برنامه فرهنگی - ورزشی و پروژه های ویژه دهه فجر اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: فاز نخست زمین چمن مصنوعی شهر سرکان در دهه فجر با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه کلنگ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در دهستان سیدشهاب برای سه روستا با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان به زمین زده خواهد شد گفت: 50 درصد اعتبار پروژه مصوب شده و با تخصیص بالای 30 درصد انجام خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان به بهره برداری فاز نخست پروژه استادیوم شهید هرمزی با صرف اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان اشاره کرد و افزود: بازسازی سالن ورزشی شهید بهرامی با یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز انجام دادیم.

وی گفت: با توجه به اینکه 43 سال رشته ژیمناستیک در تویسرکان فعال است برای اولین بار تجهیزات این رشته ورزشی خریداری و سالن تخصصی ژیمناستیک راه اندازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی سرکان افتتاح می شود

زمین چمن مصنوعی سرکان افتتاح می شود