مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:452023-12-24سياسي

حکم پرونده حمید نوری کاملا سیاسی و نمایشی است


اساس تشکیل این نمایش علیه حمید نوری بر پایه سناریویی بود که نویسنده آن رژیم جعلی صهیونیستی بود و کارگردان آن هم گروهک تروریستی منافقین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امشب یکشنبه 3 دی ماه 1402در برنامه فرامتن شبکه افق ضمن اشاره به روند ناعادلانه بازداشت حمید نوری گفت: بازداشت حمید نوری برخلاف قواعد بین المللی و حقوق داخلی کشورهاست.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: حدود یک سال و نیم پس از بازداشت ظالمانه حمید نوری کیفرخواستی که در این زمینه بود صادر و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: زمانی که ادعا نامه علیه فردی که در موضع اتهام است صادر می شود، مبین این است که مدارک و مستندات مکفی در دادگاه وجود نداشته است در حالی که دادگاه سوئد بعد از بازداشت اقدام به جمع آوری ادله کردند.

ستایشی  تصریح کرد: طبق قاعده پذیرفته شده در قانون داخلی و حقوق بین الملل، احضار فرد باید مستند به ادله مثبت و قابل قبول باشد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اساس تشکیل این نمایش علیه حمید نوری بر پایه سناریویی بود که نویسنده آن رژیم جعلی صهیونیستی بود و کارگردان آن هم گروهک تروریستی منافقین بود.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که سیستم قضایی سوئد نابازیگران نقش هایی هستند که گروهک تروریستی منافقین به آنها واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم پرونده حمید نوری کاملا سیاسی و نمایشی است

حکم پرونده حمید نوری کاملا سیاسی و نمایشی است