مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:402024-01-07سياسي

مطالبه مهم مردم که بین مجلس و شورای نگهبان دست به دست می شود


پس از دو بار رفت و برگشت لایحه حجاب بین مجلس و شورای نگهبان، رییس مجلس امروز گفته که این لایحه به زودی پس از تایید نهایی شورای نگهبان به دولت ابلاغ خواهد شد.

-    درباره ضرب و شتم آمران به معروف توسط هنجارشکنان و افراد بی حجاب اخبار متعددی تا کنون منتشر شده است، حتی در مواردی هم هنجارشکنان، آمران به معروف را به شهادت رسانده اند، از شهید ناصر (عباس) ابدام که اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر بود گرفته تا شهیدان علی خلیلی، محمد محمدی، کمال ولی زاده، تیمور حسن زاده، ناصر احدی، هادی محبی، رشید آقایی دوست،  قدرت الله محمدی، محمدعلی قاسم زاده، سید حسین اسلام فر همه شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

مطالبه بیش از یک میلیون نفری برای قانومندشدن برخورد با بی حجابی قانومندشدن حجاب مطالبه بسیاری از مردم است و پویش های مختلفی نیز در این باره در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در  مجموع بیش از یک میلیون و 183 هزار نفر تاکنون آن را امضا کرده اند.

    در یکی از این پویش ها گفته شده که در گذشته کشف حجاب یک چالش فرهنگی بود و باید با کار فرهنگی و تذکر لسانی رفع می شد، اما اکنون با فراخوان های دشمنان انقلاب اسلامی و ضدانقلاب، نیاز است تا قانونی در این حوزه برای برخورد قاطع با هنجارشکنان حوزه حجاب داشته باشیم اقدام مجلس در پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مهم مردم که بین مجلس و شورای نگهبان دست به دست می شود

مطالبه مهم مردم که بین مجلس و شورای نگهبان دست به دست می شود