مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 19:552024-01-05اجتماعي

کاهش کیفیت هوای تهران از یک شنبه


بر اساس داده های هواشناسی استان تهران، از عصر یک شنبه تا صبح سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، بر اساس داده های هواشناسی استان، امروز با نفوذ سامانه بارشی از نواحی شمالی، بتدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و از امشب بارش پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی پیش بینی می شود.

از فردا تا صبح یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده در سطح استان، در بعضی ساعات بارش باران در نواحی شمالی، بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی این مدت رخداد رعد و برق و بارش تگرگ زیاد دور از انتظار نیست.

همچنین از شنبه تا یکشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان سطح زمین در نواحی شمالی و از دوشنبه تا سه شنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

از عصر یک شنبه تا صبح سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش نسبی آلاینده ها و گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای تهران از یک شنبه

کاهش کیفیت هوای تهران از یک شنبه