مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 22:302023-12-26اقتصادي

راه آهن چابهار-زاهدان 1403 آماده بهره برداری می شود/ محور توسعه شرق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 96 کیلومتر راه اصلی از کریدور های بزرگراهی در این استان اظهار کرد: - وزیر راه و شهرسازی از تلاش این وزارتخانه، قرارگاه خاتم الانبیا و استانداری سیستان و بلوچستان برای تکمیل راه آهن چابهار- زاهدان و بهره برداری از آن در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 96 کیلومتر راه اصلی از کریدور های بزرگراهی در این استان اظهار کرد: تکمیل کریدور نوار ساحلی جنوب کشور به طول 1850 کیلومتر یکی از پروژه های محوری وزارت راه و شهرسازی در راستای توسعه دریا محور در دولت سیزدهم است.

وی افزود: قطعه 58 کیلومتری از نوار ساحلی که امروز افتتاح شد بخشی از این کریدور بزرگراهی در جنوب کشور است که تقدیم مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شد و به طور حتم توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به افتتاح 38 کیلومتر از کریدور بزرگراهی جنوب- شمال شرق واقع در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای تکمیل کریدور شمال-جنوب کشور است که در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن چابهار-زاهدان 1403 آماده بهره برداری می شود/ محور توسعه شرق

راه آهن چابهار-زاهدان 1403 آماده بهره برداری می شود/ محور توسعه شرق