مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:202024-01-08اقتصادي

ارسال مرحله ای اطلاعات خانه های خالی محاسبه مالیات را غیرممکن می کند


مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله ای اطلاعات خانه های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه ها را غیرممکن می سازد.

- مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله ای اطلاعات خانه های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه ها را غیرممکن می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین مستوفی با اشاره به تکلیف قانونی اخذ مالیات بر خانه های خالی در اجرای تبصره (7) ماده (169) مکرر قانون مالیات های مستقیم، اظهار کرد: بر اساس این ماده قانونی، وزارت راه و شهرسازی موظف بود حداکثر ظرف مدت شش ماه پس از تصویب قانون (خردادماه سال 1400) سامانه ملی املاک و اسکان کشور را ایجاد و امکان دسترسی برخط به سامانه مذکور را برای سازمان امور مالیاتی کشور ایجاد کند.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور نیز مکلف است براساس اطلاعات دریافتی از سامانه فوق، تا پایان تیرماه هرسال مالیات متعلق به مالکان واحدهای مشمول ماده (54) مکرر قانون مذکور را به ایشان اعلام نماید.

مستوفی با بیان اینکه امکان دسترسی سازمان امور مالیاتی کشور به اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کشور در آذرماه سال 1402 از سوی وزارت راه و شهرسازی به این سازمان ارائه شد، تصریح کرد: بر این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال مرحله ای اطلاعات خانه های خالی محاسبه مالیات را غیرممکن می کند

ارسال مرحله ای اطلاعات خانه های خالی محاسبه مالیات را غیرممکن می کند