مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:262024-01-14ورزشي

مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان در کرمانشاه برگزار می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

- مسابقات بین المللی شطرنج جام "تاق بستان" در کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام "تاق بستان" به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

رضا عزتی، امروز(24 دی) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان از پنجم تا دوازدهم بهمن در کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 400 شطرنج باز مطرح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور شطرنج بازان 13 کشور دنیا در این مسابقات، گفت: شطرنج بازان 30 استان کشور نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استادان بین المللی و برجسته این رشته در مسابقات شطرنج جام تاق بستان در کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد، افزود: باید تلاش کنیم از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی برای برگزاری مطلوب این مسابقات در کرمانشاه استفاده کنیم تا قابلیت های کرمانشاه را به میهمانان داخلی و خارجی حاضر در این مسابقات معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان در کرمانشاه برگزار می شود