مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:252024-01-17اقتصادي

مافیای فروش خدمات تفریحی و گردشگری در کیش


جایگاه تفریحی و گردشگری کیش در نبود نظارت و ثبات در سازمان منطقه آزاد ازبین می رود.

- روزنامه صبح نو با انتقاد از شکل گیری مافیای فروش خدمات تفریحی و گردشگری در کیش نوشت:   جزیره زیبای کیش که زمانی به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می شد و چشم انداز دستیابی به اهداف بین المللی برای آینده آن دیده می شد، اکنون از رونق افتاده و حتی مسافران داخلی هم کمتر از گذشته نسبت به سفر به این جزیره اظهار تمایل می کنند.

  از کمبود شدید پرواز تا افزایش قیمت نجومی خدمات و مواد غذایی، همچنین هزینه های اقامت عواملی است که موجب رکود گردشگری در کیش شده و فعالان اقتصادی خصوصا سرمایه گذاران و کسبه نیز از این شرایط راضی نیستند.

  در هفته های اخیر رسانه ها گزارش هایی منتشر کردند که خبر از شکل گیری گروه های واسطه گری  فروش بلیت خدمات گردشگری و تفریحی در کیش دارد.

   بر این اساس برخی آژانس های محلی با خیال راحت از نبود نظارت لازم به صاحبان مراکز تفریحی و گردشگری فشار می آوردند تا کمیسیون های بازاریابی نجومی 60 تا 70 درصدی به آنها پرداخت کنند.

    سودی که گردشگران را با مشکل افزایش هزینه ها و قیمت خرید بلیت روبه رو می کند، در سمت مقابل موجب کاهش فروش بلیت برای صاحبان مشاغل مرتبط با گردشگری شده و خسارت قابل توجهی به آنها وارد می کند و تنها ضامن منافع دلالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای فروش خدمات تفریحی و گردشگری در کیش

مافیای فروش خدمات تفریحی و گردشگری در کیش