مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:452024-01-16سياسي

تضعیف ارتباط مردم و اصناف، اصلی ترین راهبرد دشمن


معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه با بیان اینکه دشمن از طریق رسانه ها به دنبال بالا بردن سطح انتظارات و تضعیف ارتباط بین مردم و اصناف با ایجاد جنگ «اقتصادی» است، - ایسنا/گلستان معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه با بیان اینکه دشمن از طریق رسانه ها به دنبال بالا بردن سطح انتظارات و تضعیف ارتباط بین مردم و اصناف با ایجاد جنگ اقتصادی است، افزود: تقابل ایران و آمریکا صرفاً منحصر به عرصه نظامی نیست.

علی کارگر عصر سه شنبه 26 دی ماه 1402 در نشست بصیرتی اصناف و بازاریان که در اتاق اصناف گرگان برگزار شد با بیان اینکه اصناف از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: هوشمندی از ویژگی های افرادی است که در بازار فعالیت دارد.

وی با اشاره به گریز ناپذیری تقابل ایران و آمریکا، عنوان کرد: در یک فرآیند کلی نمی توانیم جامعه و اقتصاد ایران را تحلیل کنیم و در کنار آن نگاهی به روابط ایران و آمریکا نداشته باشیم، این چیزی است که در روابط این دو کشور گریز ناپذیر است.

معاون سیاسی فرمانده ستاد کل فرماندهی سپاه با توضیح اینکه قبل از انقلاب، دکتر مصدق در راستای سیاست موازنه منفی به سراغ آمریکا رفت، گفت: با دقت و توجه در تاریخ متوجه می شویم همان آمریکایی ها بر علیه مصدق کودتا کردند چرا که آنها معتقدند هیچ کشوری نباید در منطقه قدرت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف ارتباط مردم و اصناف، اصلی ترین راهبرد دشمن

تضعیف ارتباط مردم و اصناف، اصلی ترین راهبرد دشمن