مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:052024-01-16ورزشي

آیا شفر می تواند از صنعت نفت شکایت کند؟


وینفرد شفر در تازه ترین صحبت های خود مدعی شده است که اگر اجازه انجام کار به او در نفت آبادان داده نشود، شکایت می کند و باتوجه به پیش نویس امضا شده، - وینفرد شفر در تازه ترین صحبت های خود مدعی شده است که اگر اجازه انجام کار به او در نفت آبادان داده نشود، شکایت می کند و باتوجه به پیش نویس امضا شده، غرامتش را کامل خواهد گرفت.

با این حال یک منبع آگاه در باشگاه صنعت نفت این موضوع را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته باشگاه صنعت نفت آبادان از عقد قرارداد با وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد اما ساعتی پس از انتشار این خبر، رییس حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه نفت بدون استعلام از مراجع ذیربط اقدام به معرفی وینفرد شفر به عنوان سرمربی خود کرده است .

همین اظهارنظر باعث شد که این همکاری در هاله ابهام قرار بگیرد و پس از چند روز نیز باشگاه قید همکاری با این مربی آلمانی را بزند.

رییس حراست فدراسیون فوتبال انجام برخی مصاحبه ها از سوی وینفر شفر را مانع عقد قرارداد باشگاه نفت با این مربی عنوان کرده؛ اظهاراتی که خود شفر هم در آخرین اظهاراتش تایید کرده است.

این مربی آلمانی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه گل گفته است: این چه ربطی به دنیای حرفه ای فوتبال و مربیگری من دارد که نگذراند در ایران کار کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شفر می تواند از صنعت نفت شکایت کند؟

آیا شفر می تواند از صنعت نفت شکایت کند؟