مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:502024-01-08اقتصادي

بساط خام فروشی استان اردبیل باید برچیده شود


مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: یکی از راهکارها و رویکردهای مدیریتی صنایع تبدیلی و غذایی جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ایجاد ارزش افزوده می باشد.

- ایسنا/اردبیل مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: یکی از راهکارها و رویکردهای مدیریتی صنایع تبدیلی و غذایی جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ایجاد ارزش افزوده می باشد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، علیرضا خواجوی در حاشیه بازدید از مجتمع های صنایع غذایی با اعلام این خبر افزود: تعداد دو واحد از واحدهای تولید صنایع غذایی در زمینه فرآوری سیب زمینی در استان در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سالانه در این استان 850 هزار تن سیب زمینی تولید می شود که به دلایل مختلف از جمله نبود سردخانه های مجهز و کافی اکثرا در انبارهای سنتی نگهداری می شوند که همین امر نیز موجبات ضایعات انباری این محصول را فراهم می ساخت، اما با راه اندازی این دو واحد ضمن جلوگیری از هدر رفت این محصول ارزشمند زمینه های ایجاد اشتغال برای تعداد 150 نفر به صورت مستقیم و برای تعداد 300 نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

خواجوی اظهار کرد: یکی از راهکارها و رویکردهای مدیریتی صنایع تبدیلی و غذایی جلوگیری از خام فروشی محصولات کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط خام فروشی استان اردبیل باید برچیده شود

بساط خام فروشی استان اردبیل باید برچیده شود