مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:102024-01-10پزشكي

بیش از 500 نوع نان در کشور / درباره «نان کامل» هیجانی عمل نشود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به 500 نوع نان در کشور گفت: اگر آرد و نان مناسب تهیه و تولید شود ولی فرهنگ صحیح مصرف در جامعه وجود نداشته باشد، - بیش از 500 نوع نان در کشور / درباره نان کامل هیجانی عمل نشود رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به 500 نوع نان در کشور گفت: اگر آرد و نان مناسب تهیه و تولید شود ولی فرهنگ صحیح مصرف در جامعه وجود نداشته باشد، باز هم شاهد هدررفت نان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سومین نشست کمیته نان کامل با اشاره به ضرورت آموزش و فرهنگ سازی نحوه صحیح نگهداری نان گفت: اگر آرد و نان مناسب تهیه و تولید شوند ولی فرهنگ صحیح مصرف در جامعه وجود نداشته باشد باز هم شاهد هدررفت نان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در سومین نشست کمیته نان کامل که با حضور نمایندگان سازمان های مرتبط شنبه 16 دی ماه در تالار شهیدبهشتی برگزار شد، نان کامل را یکی از انواع نان سالم برشمرد و بر ضرورت حرکت به سمت افزایش کیفیت نان موجود تاکید کرد.

وی با بیان این که تا اجرایی شدن نان کامل می توان از روش هایی نظیر نان غنی شده به عنوان الگوی تسکینی برای نان سالم استفاده کنیم، افزود: علاوه بر تلاش برای تهیه و گسترش استفاده از نان کامل در جامعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 نوع نان در کشور / درباره «نان کامل» هیجانی عمل نشود

بیش از 500 نوع نان در کشور / درباره «نان کامل» هیجانی عمل نشود