مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:402024-01-04اجتماعي

باران و برف در راه مازندران


با فعالیت سامانه سرد بارشی، از بامداد شنبه 16 تا صبح یک‏شنبه 17 دی ماه امسال شاهد بارش باران و برف در استان مازندران هستیم.

- سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی، تا روز جمعه شاهد جوی پایدار آسمانی غالبا صاف تا نیمه ابری در استان هستیم.

وی با اشاره به هشدار جوی سطح  نارنجی هواشناسی مازندران، افزود: با فعالیت سامانه سرد بارشی، از بامداد شنبه 16 تا صبح یک‏شنبه 17 دی ماه امسال شاهد بارش باران در استان مازندران هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق ، وزش باد نسبتاً شدید،کاهش محسوس دما و در مناطق با ارتفاع بیش از هزار و 300 متر مه آلود با بارش برف پیش بینی می شود.

رضوی با اعلام اینکه این سامانه سرد بارشی کل استان به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار می دهد، تصریح کرد: آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن رودخانه ها، رانش زمین، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید، اختلال و لغزندگی در جاده های کوهستانی، احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم از مخاطرات این سامانه بارشی است .

وی در پایان بر احتیاط در تردد جاده ای، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی، مقاوم سازی سازه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف در راه مازندران

باران و برف در راه مازندران