مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:102024-01-03ورزشي

هیأت مدیره گل محمدی یا هیأت مدیره پرسپولیس؛ مسئله این است!


انفعال مدیران باشگاه پرسپولیس در این سال ها مقابل رفتارهای سرمربی این تیم کار را به جایی رسانده که پرسپولیس به جای تقویت، به دنبال سرمربی مستعفی اش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برای هفتمین بار در چهار سال اخیر یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اعلام یک استعفای شفاهی قصد کناره گیری از این تیم را دارد اما از آنجایی که هنوز پاسخی به تماس های مسئولان این باشگاه نداده کسی از وضعیت قطعی او مطلع نیست.

گل محمدی که در شش بار قبلی با رفتاری مشابه شرایط را برای پرسپولیس سخت کرده بود حالا این بار به نقل از اطرافیانش قصد دارد مصرانه پای استعفایش بایستد هرچند که او هنوز استعفای کتبی به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده و شاید این استعفا همانند دفعات قبل به نوعی مانور قدرت یا گرفتن امتیاز از مدیریت باشگاه باشد.

  در این بین شاید بتوان مقصر رفتارهای تکراری یحیی گل محمدی را مدیران این باشگاه در چهار سال اخیر دانست که همواره در راستای حفظ منافع گل محمدی حرکت کردند نه باشگاه پرسپولیس! به جز مهدی رسول پناه که در مقطعی که مدیرعامل پرسپولیس بود تاحدودی مقابل گل محمدی ایستاد هیچ گاه مدیران عامل یا اعضای هیأت مدیره این باشگاه اقدام جدی درباره رفتارهای بعضاً خارج از عرف گل محمدی انجام ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت مدیره گل محمدی یا هیأت مدیره پرسپولیس؛ مسئله این است!

هیأت مدیره گل محمدی یا هیأت مدیره پرسپولیس؛ مسئله این است!